سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 7 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
محیط زیست چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۴:۵۳:۴۲منبع: تین نیوز

سرمایه گذاری‌های جدید در گردشگری دریایی گلستان

باشگاه خبری فراساحل: هم اکنون چندین پروژه گردشگری دریایی در طول سواحل استان گلستان با حجم سرمایه گذاری بالغ بر هزار و 200 میلیارد تومان در حال انجام است. رئیس کارگروه سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: هم‌اکنون سرمایه گذاران زیادی برای ایجاد تاسیسات و امکانات گردشگری در نوار ساحلی استان گلستان مراجعه کرده‌اند. مجید رحمانی خلیلی گفت: همانگونه که پیش از این اعلام شده دو پروژه بزرگ گردشگری دریایی در سواحل بندر ترکمن و بندر گز در دست اجرا است. رئیس کارگروه سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تاکید کرد: علاوه بر این دو پروژه، پروژه‌های دیگری نیز در بخش سواحل به زودی اجرایی خواهند شد. وی خاطرنشان کرد: این سرمایه گذاران هم اکنون در حال اخذ مجوزهای لازم برای اجرای پروژ‌ه‌های گردشگری در نوار ساحلی گلستان هستند. زمانی که شروع عملیات اجرایی این پروژه‌ها قطعی شد، جزئیات این سرمایه گذاری‌ها اعلام خواهد شد. رئیس کارگروه سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان یادآور شد: این سرمایه گذاری‌ها حجمی بالغ بر 500 میلیارد تومان است. وی گفت: همچنین در صورت اجرایی شدن پروژه گردشگری در جزیره آشوراده، شاهد حجم سرمایه‌گذاری حداقل 400 میلیارد تومانی نیز در آنجا خواهیم بود.
رحمانی خلیلی عنوان کرد: بدون در نظر گرفتن پروژه گردشگری آشوراده، هم اکنون بیش از هزار و 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش گردشگری دریایی گلستان در جریان است. به گفته وی سرمایه گذاری در بخش گردشگری دریایی گلستان به دلیل بکر بودن سواحل از جذابیت زیادی برای سرمایه گذاران برخوردار است. وی یادآور شد: همچنین راه دسترسی به استان گلستان در مقایسه با مازندران و گیلان از ترافیک کمتری برخوردار است. رئیس کارگروه سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تصریح کرد: با بهره برداری از پروژه‌های گردشگری در حال اجرا در نوار ساحلی گلستان، می‌توان آینده‌ای بسیار روشنی را برای گردشگری دریایی گلستان ترسیم کرد. وی یادآور شد: هم‌اکنون تمام پروژه‌های گردشگری دریایی که در استان گلستان در حال انجام است با رعایت ضوابط و موازین زیست محیطی صورت می‌گیرد به گونه‌ای که هیچ‌گونه آسیبی را متوجه محیط زیست سواحل و دریا نخواهد کرد. رحمانی خلیلی گفت: این امر معنای واقعی از توسعه پایدار است که می‌توانیم در کنار توسعه گردشگری دریایی محیط زیست را نیز حفاظت کنیم.



  کد خبر : 750
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
  منبع: تین نیوز

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :